Ziraat Türkiye Kupası C Grubu ilk maçında Başakşehir, deplasmanda Galatasaray ile 2-2 berabere kaldı.
Müsabakanın ardından Başakşehir Futbol Kulübü Asbaşkanı Mesut Altan, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Galatasaray Kulübü’ne ev sahipliğinden dolayı teşekkür etiklerini belirten Altan, “Böyle güzel bir maçın ardından maalesef gündemimiz yine hakem oldu. Özellikle ilk yarıda Crespo’nun pozisyonunda net bir penaltı ve kırmızı kartı hakem ya görmedi, ya da görmek istemedi. Bununla ilgili şimdilik söyleyeceklerimiz bu kadar. Özellikle sahamızda oynayacağımız maçtan sonra başkanımız hem ilk yarının değerlendirmesini hem TFF hem MHK hem de mevcut hakem gündemiyle ilgili açıklama yapacak” diye konuştu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Keny Arroyo resmen Beşiktaş’ta!
2534 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1186 kez okundu
3
NBA All-Star taraftar oylamasında Alperen Şengün, yerini korudu
1163 kez okundu
4
Son dakika Galatasaray haberleri: Galatasaray, Süper Lig’in yıldızını bitirdi! Kulübün asbaşkanı açıkladı…
1059 kez okundu
5
Çukurova Basketbol, Mersin’e Şampiyonluk Kupasını Getireceğini Söz Verdi
937 kez okundu